[X]INCHIDE
Pentru a intra pe site Intodu codul si apasa tasta Enter


Niculina Stoican - Inimioara ti-as da multe


Versuri

Verde-I frunza la salcuta
Greu ti-am dus dorul neicuta X2
l-am purtat la inimioara
si i-am spus sara de sara X2
inimioara ti-as da multe
vezi bine ca n-am de unde X2
inima ti-as da de toate
vezi bine ca nu se poate X2
sa-ti dau binele din tara
cum ai fost n-ai mai fi iara X2
sa-ti dau binele lumii
cum ai fost iara n-ai fi X2
inimioara ti-as da multe
vezi bine ca n-am de unde X2
inima ti-as da de toate
vezi bine ca nu se poate X2
sa-ti dau inima sa-ti dau
ce vrei tu de unde iau X2
eu stiu ca ti-ar fi mai bine
dar ce vrei tu nu-i langa mine X2
inimioara ti-as da multe
vezi bine ca n-am de unde X2
inima ti-as da de toate
vezi bïne ca nu se poate X2


0 comments:

Trimiteți un comentariu