[X]INCHIDE
Pentru a intra pe site Intodu codul si apasa tasta Enter


Niculina Stoican-Suflet bland, cu doruri multe



Versuri


Crengunta de brad din munte
Suflet bland cu doruri multe
Suflet bland cu doruri multe
Esti prea bun si prea cuminte
Ochii vad iar tu`mi ceri mie
Eu ti-as da bine sa-ti fie
Eu ti-as da bine sa-ti fie
Da` k nu am cine stie...

Suflet bun dar chinuit
Cate vorbe ai auzit..
Cate vorbe ai auzit
Care adanc te-au ranit..
Ca un cutit te-au patruns
Dar u tot nu le-ai raspuns..
Dar u tot nu le-ai raspuns
Trist si singur poate ai plans...

Sufletul meu iubitor
Cu greseala iertator
Cu greseala iertator
Pt multi te-ai prins dator...
Iara` tu cand mi-ai cerut
Si sa-ti dau nu am putut
Si sa iti dau nu am putut,
Ai rabdat si ai tacut..
Pt multi platesti simbrie
Iar tu cand mi-ai cerit mie
Nu am avut sa-ti dau rasplata si ai zïs :
"Lasa.. alta data!"


0 comments:

Trimiteți un comentariu